2014. június 15., vasárnap

22. fejezet

Wey hey! Visszatértem! Hát igen, nem utolsók lettünk országoson!:D Jár a keksz^^ Azóta el is ballagtam, és egyebek, de most már van időm írni, így befejeztem ezt a részt!:D Nem lett túl jó, inkább csak olyan átvezető rész. Jó olvasást!
Invisible.xx



- Akit soha nem fog megismerni...
- A te döntésed volt...
- Tudom. De vajon jó döntés volt-e?
- Azt csak te tudhatod... De nekem most mennem kell. Holnap is bejövök. Szia Sarah, és Szia Hope! - mosolyog ránk, majd ő is elhagyja a kórtermet.

**

Hope már 2 hónapja színesíti meg a mindennapjaink. A média felkapta a hírt, és valahogy ők többet tudnak a Harryvel való kapcsolatomról, mint én magam. Harry azóta se keresett. Viszont Nialltől és a többi bandatagtól, Bellától és Apuéktól kaptam a gratulációkat. Mindegyikük megemlítette, hogy remélik, nemsokára ismét élőben láthatnak minket. 


**

Az idő rohamosan telik. 2013 karácsonya van, Hope már 2 éves. Bár meg kell jegyeznem, nagyonis többnek tűnik. Például most is itt ül mellettem a kanapén, és olyan értelmes fejjel bámul a TVre, mintha minden egyes szót értene a műsorból.

- Elkapcsolhatom? - kérdezem halkan. Hope vonásai enyhülnek, rám emeli smaradzöld tekintetét. A tekintetet, mely olyan, mint Harryé...

- Nyugodtan. - mosolyodik el, ezzel előhívva apró gödröcskéit. Odaadja a távirányítót, majd unalmában barna, göndör tincseivel kezd játszani. Tiszta apja.
Kapcsolgatok, ám amikor az MTVhez érek, Hope kikapja kezemből a távirányítót.
- Hagyd itt, anyu! Ezt szeretem! - szorongatja apró kezeivel a kapcsolót.
Amint vége az épp játszott klipnek, az MTV News emblémája tűnik fel a képernyőn, amitől Hope ismét próbál értelmes fejet vágni.
A műsorvezető srác a tőle megszokott módon beköszön, majd elkezdi mondani a híreket. 


~ Bejelentette új, Where We Are turnéjának állomásait a One Direction! A listán Magyarország is...
-
Hope, add ide! - kapom ki kezéből, és arrébb kapcsolom. - Nézd a kedvenc mesédet adják!
- Anyuuu! Én nem is szeretem ezt a mesét! Miért kapcsoltad el?
- Eddig szeretted ezt a mesét... - próbálom terelni a szót.
- Nem anyu, nem szerettem sosem. Miért kapcsoltad el? Ki az a One Direction?
- Biztos szeretnéd tudni kik ők?
- Igen. Tudni szeretném.

Előveszem a szekrény legmélyéről a régi naplóm, amit még akkor írtam. A naplót, ami tele van képekkel. Képekkel rólam és Belláról, Belláról és Louról, a fiúkról, rólam és Niallről, illetve... Harryről.
Könnyeimmel küszködve kezdek mesélni a lányomnak.
- Tudod régen, mielőtt te megszülettél, anyu Londonban élt Nagypapival és Hannah nénivel. Anyu akkoriban nagyon szeretett énekelni és gitározni - és állítólag jól is ment neki. Így elment az X Factorba, hogy próbára tegye a tehetségét. Ott ismerkedett meg egy lánnyal, Bella Flowersszel, akivel azonnal barátnők lettek.
- Az vagy te? - mutat a képre. - Akkor a szőke Bella?
- Pontosan. És ott volt egy csapat is. Egy csapat, akik elvesztették az X Factor, de megnyerték a világot azóta. Egy csapat, amely öt idióta fiúból állt. Louisból, Zaynből, Liamből, Niallből, és Harryből... - mutatok neki egy újabb képet.
- Anyu te szeretted Niallt? Olyan sok kép van kettőtökről.
- Nem. - mosolyodok el, de a mosoly azonnal lefagy arcomról. - Niall szeretett engem... Megmentett... - gördül le egy könycsepp arcomon, de azonnal letörlöm. - Összetörtem a szívét amikor eljöttem...
- Miért jöttél el?
- Miattad. Terhes lettem veled.
Aprót bólint. Ehhez ő még fiatal.
Tovább nézi a képeket. Kezébe fog egy képet, amin Harry vigyorog. Feláll, és a tükörhöz szalad vele. Szemeit a képre, majd a tükörképére emeli.
- Anyu... Szerinted is hasonlítok Harryre?
Aprót bólintok.
- Miért hasonlítok rá? Ki az apukám? Miért nincs velünk?
Sóhajtok egy nagyot, majd halkan, remegő hanggal beszélni kezdek. 

- Harry... Harry az apukád. Ő... Ő nem akart téged, én viszont nagyon... El... El kellett jönnöm... - a mondat vége sírásba csuklik. Hope visszatotyog hozzám, és átölel.
- Találkozni akarok vele... - suttogja. - Kérlek, menjünk el a koncertre. Ha mástnem a többi fiú miatt...
- Rendben. Ott leszünk. - mosolygok rá erőtlenül. Mégis mit ígértem meg neki?! Ha felismernek minket, és Hazz kivágja a hisztit, nekem végem.

**
A koncert 2014. július 22-én lesz. Utána 2 nap szünet, hogy a fiúk tudják megünnepelni, hogy 4 éve együtt vannak. Sikerült megszereznem az utolsó kettő Meet&Great jegyet, így Hope találkozhat az apjával. Csak az nem biztos, hogy az apja is akar találkozni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése